tisdag 12 februari 2008

Trött

Nu har man kommit hem från skolan. Jag satt som vanligt till klockan 5 och skrev dagens kanjis. Efter det var det meningen att jag skulle gå och träna, men eftersom jag var tvungen att handla mat, diska och städa idag OCH lägga mig tidigt (eftersom jag är astrött) så hoppade jag det idag. Erik bangade idag åxå så då är det inte lika motiverande. Imorgon ska jag dock gå vare sig nån följer med eller inte. Fläsket måste bort.

Tänkte att jag skulle slänga in lite bilder! Håll till godo:



Jag och pluggkorean Se Yun-san (eller hur han nu stavar med romaji. Katakana --> セヨンさん) På Aboo.


Se Yun, Go Kikyou (F.d pluggkines, men pga jobb så har han halkat) Erik och jag hemma hos Korean nr2 - Minson-san (ミンソンさん)


Go Kikyou, Tobbe, Minson, jag, Anders och längst ner Nemi. Hemma hos mig.

Förresten har jag klippt mig. Kort på det kommer när jag orkat kirra en fin frisyr och kör en pose session ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar