torsdag 14 februari 2008

Prov tillbaka

Idag fick vi kanjidelen på provet. Jag och pluggkoreanen kör lite"krig" med varandra, vi tävlar om vem som får bäst. Han har alltid legat bäst till utom på egna meningar på förra provet då jag hade 95% och han hade 89% (YES!). Nu var då stunden kommen för kanjis. Vem skulle kissa på den andra. Jag tippade på att jag skulle ha 100% det gjorde han också.
Han fick fick tillbaka provet, och det visade 99%. Mitt hjärta började slå hårdare.
- Kommer jag vinna? Tänk om....
Jag fick min del.

97%.
wtf?

Läraren sa då till mig:
- Titta på dina fel.
Jag gjorde det, och det var att jag hade skrivit aningen otydliga "ki"! så jag hade egentligen 100%!!! Men hon hade satt fel för att jag hade lite slarvig handstil :(
Attans.

Resten får vi tillbaka på tisdag, då ska jag kissa på honom. I ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar