torsdag 13 september 2007

Ny mobiltelefon!

Jag har äntligen köpt en ny mobiltelefon! Nu när jag fått mitt gaijinkort så kan jag göra såna saker, t o m skaffa eget internet om jag orkar :)
Jag tog den billigaste. Den kostade 60:- med laddare och sen kostar den 110:- /månad och jag får ringa för 70:- ca. Samtalen kostar 2:50/minut, men det får jag leva med. Operatören är AU och telefonen är en Panasonic W52P. Här kommer lite flashiga bilder på min telefon :)



Jag har även varit och tränat idag. Det blev ett konditionspass med 20 min på löpband och 20 min på cykel. Gick ut ganska lugnt nu så man kan höja sen, men jag är ändå rätt slut.

Imorgon ska vi sätta oss ett stort gäng på kanske 15 pers på torigoyan. Det är ett ställe här i närheten som är litet, mysigt och har massa goda spett. Där ska vi sitta och prata och dricka ringo och öl. Efter det ska vi dra på karaoke som vanligt, så jag borde kanske träna in nån BSB-låt ikväll så man kan imponera lite med min ljuva stämma ;)'

2 kommentarer:

  1. haha öva på du! dock behöver du nog inte öva så mycket för jag har hört fåglar i mina öron serru! som gormar att du va mig en jävel på att sjunga. sja bli skoj att se ;)

    SvaraRadera