onsdag 26 mars 2008

"Lov"

Nu är "lovet" äntligen här! Det började i onsdags förra veckan. Vad har jag egentligen gjort sen dess?
Onsdagen och torsdagen chillade jag bara och städade inför att Anders skulle komma hit, och på fredagen gjorde jag det sista. Klockan kvart över 8 på kvällen står jag på Sendai station och väntar på Anders. 20 över kommer han nedrullande för rulltrappan, och han har skägg! Galet.
Taxi hem och sen blev det kaiten sushi (sushi på rullband). mums.

Lördagen var en stor festdag. Firade av mårten som skulle hem, folk som gått ut språkskolan nu, och att Tony fyllde 30.
Vi började på baren där Tobbe jobbar, lite lätt med 2 long island icetea, en bärs och pommes frites med dipp. Efter det bar det av till ett ställe där Mårten hade bokat bord klockan 9. Där blev det nomihoudai och lite mat.
Efter det raggade Johan upp en inkastare, så hamnade vi på ett tredje ställe där vi körde en till nomihoudai, dock var det i princip bara öl och gin-tonic i stora tillbringare, men man blev full ändå ;).
Efter DET hamnade vi på.......Aboo som vanligt. Vid det här laget var alla bajsansikte och hade väldigt kul (tror jag;)).
Folk kom och gick under hela kvällen och det var en kul dag.

Dagen efter var man dock väldigt seg och hade lite problem med balanssinnet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar