lördag 20 oktober 2007

Kött-kött-kött, i stora lass-lass-lass...

Mums!
Då har man varit och ätit sig bajsmätt på kött igen då. Fett nice.
Samma gamla vanliga ställe.
Gäller att passa på och slösa pengar på massa mat när man inte ska supa, då spar man iaf pengar hur man än gör ;)

*rap*

Lite plugg har det blivit nu idag iallafall. Böckerna ligger framför mig och tittar på mig med stora kattögon (a'la shrek) och bara längtar efter att jag ska läsa i dem, men jag lägger band på mig lite till. Nu måste jag smälta maten och dricka lite cola zero.

Har ni sett Fonejacker förresten? Fett kul är det.

2 kommentarer:

  1. Wiiiii!!

    Brukar det inte vara fönstrena som läcker mest kyla... man brukar kunna köpa nya isolering för alla sidor?

    Är det typ 13 grader utomhus också eller!? hehe

    //Sagge

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har funderat på det åxå, men alla fönster och dörrar (utom ytterdörren) är ju av skjutmodell, lite svårt att isolera då tror jag.

    SvaraRadera