fredag 18 januari 2013

Sista veckan på terminen

Det verkar som att nästa vecka i stort sett kommer vara sista den här terminen.
På grund av olika anledningar (inställd lektion pga snö osv) så har det blivit lite korvstoppning, så jag har i princip allt nästa vecka. Det innefattar tre presentationer och ett prov. Lyckligtvis är två presentationer färdiga redan, men det är ändå en kvar som jag knappt börjat på (redovisning på tisdag) och provet (på fredag)

Det är skönt att jag får göra alla presentationer på engelska. Jag får även provet på engelska. Dock är detta prov nummer två, och det första pluggade jag lite dåligt till, så jag får skärpa mig den här gången.

Ikväll är det en födelsedagsfest för tre japaner. Jag har bara träffat en av dem tidigare (tror jag), men det kommer 100 personer så det kommer bli awesome!

När terminen slutat så har jag lov i ca två månader! woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar