tisdag 30 september 2008

Prov....igen!

Jag tycker jag har prov mest hela tiden.
Igår gjorde vi i alla fall 2004 års 1kyuu-prov. Det är samma prov som jag ska göra 7e december (fast årets då då ;)). Det var ju minst sagt....svårt. Börjar fundera på om jag verkligen kommer hinna plugga klart så jag klarar det. Man måste ha 70% för godkänt.
Ordkunskapen blev jag totalt assrejpad på nu. Det var lite nya element inblandade som inte var med på 2kyuu. Tex (invecklad förklaring).
Man har längre tid på sig på 1kyuu mot 2kyuu på de olika delarna, vilket är bra. Nu kände jag inte tidspress på samma sätt som med det andra provet.

Efter jag hade stannat kvar och pluggat (gäspat) i skolan gick jag hem till tony som nu har flyttat in i Eriks gamla lägenhet. Vi satt några där och drack lite bärs och chillade.

Nu sitter jag startklar med frukost och ska gå till skolan fast jag har LOV resten av veckan. BAMBAMBAM.

Funderar på att köpa en mp3spelare idag också, så jag kan gå med japanska i öronen konstant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar