lördag 27 september 2008

Prov och spelning.

Igår var det ju som sagt prov. Det var svårt även denna gång, även om det gick ganska bra på lyssningsdelen. Det kan dock bero på att vi gjorde samma lyssningsdel för några månader sen.

Klockan 20:00 var jag och Tony på Shaft iom att jag skulle spela då. De var inte riktigt uppriggade ordentligt, men jag började spela som planerat i alla fall. Jag körde mitt improviserade chillset, sen gick jag och Tony och mötte upp Erik, Tobbe, David, Robin och Henke för att äta KÖTT på Koreanen. Det var sjukt länge sen jag åt där och jag upptäckte att jag saknade det nåt oerhört!
Det var Sista Måltiden med Erik eftersom han åkte tillbaka till sverige imorse. Känns trist att han var tvungen att åka hem, men förhoppningsvis hittar han nåt sätt att komma tillbaka på. Han gillar ju japan.

Vi satt ett tag på Tender Bar och tog några bärs och väntade på att klockan skulle bli 03:30 då jag skulle spela nästa set. Jag började med Electro House, och eftersom det var så lite folk så brassade jag av lite Psytrance sista 2 låtarna innan stängning.

Sen var det taxi hem.

Det var en nice kväll, men det är lite segt att vänta så länge mellan. Dug som spelar in seten sade att jag fått ett nytt nickname: Alfa Omega, först och sist :P

Inspelningarna hamnar på deras podcast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar