torsdag 19 januari 2012

Dags att damma av bloggen!

Nu har jag gått halva min utbildning på KTH - Civilingenjör i maskinteknik och igår lämnade jag in ansökan för utbytesstudier i Japan! Jag har planerat att åka april 2013 till mars 2014.

KTH har utbyte med 5 universitet: Osaka University , Kyoto University , Tokyo University , Tokyo Institute of Technology samt Tohoku University. Eftersom jag redan varit i Sendai och i Tokyo så valde jag Osaka i första hand, Kyoto i andra hand och Tokyo Institute i tredje hand. Alla skulle få svar nu efter 16e februari, så nu håller vi tummarna!

2 kommentarer:

  1. En uppdatering!
    Jag har suttit och spammat F5 sedan 8e Januari 2009! Äntligen :D

    Jag skall söka upp det universitet du kommer in på när jag är i Japan i vår :)

    SvaraRadera
  2. Ja gööör det :)))
    Sen kommer du säga "äh, det suger" :(

    SvaraRadera